Μια Δεύτερη Ευκαιρία
Second Act

3 Ιανουαρίου στους κινηματογράφους από την ODEON και την AUDIO VISUAL

Δείτε το τρέιλερ: https://youtu.be/WjY_6Qi-vh8

Λίγα λόγια για την ταινία

Η 43χρονη Μάγια (Τζένιφερ Λόπεζ) είναι μια ιδιοκτήτρια καταστήματος λιανικής πώλησης που παλεύει με τα απωθημένα και τα ανεκπλήρωτα όνειρά της. Μέχρι που αποκτά την ευκαιρία να αλλάξει τρόπο ζωής και να αποδείξει στους γιάπηδες της Μάντισον ότι το «σχολείο της ζωής» έχει την ίδια αξία με τα ακριβά κολέγια και πως ποτέ δεν είναι αργά για μια δεύτερη ευκαιρία. O μετρ του είδους Πίτερ Σίγκαλ (Ασκήσεις Ηρεμίας, Κάθε Φορά Πρώτη Φορά, Get Smart) φέρνει στη μεγάλη οθόνη μια διασκεδαστική κομεντί που θυμίζει κάτι ανάμεσα στo «Εργαζόμενο Κορίτσι» και την «Καμαριέρα».

Το σενάριο

Το σενάριο ανήκει στον βετεράνο συνεριογράφο Τζάστιν Ζάκμαν (Επιθυμίες στο… Παρά Πέντε) και στην Ελέιν Γκόλντσμιθ Τόμας. Η ιδέα για την ταινία ήρθε έξι χρόνια νωρίτερα. «Είχα μια ιδέα για την “αναγέννηση”. Πολλοί άνθρωποι ζουν μια ζωή που δεν τους αρέσει και είναι εγκλωβισμένοι σε κάτι που δεν ονειρεύτηκαν, ενώ θα αρκούσε να συνειδητοποιήσουν ότι έχουν τη δύναμη να αλλάξουν όλα όσα δεν τους ευχαριστούν», εξηγεί η Γκόλντσμιθ Τόμας.

Στη συγγραφή του σεναρίου καθοριστική ήταν και η συμβολή του ειδικού στις κομεντί Πίτερ Σίγκαλ (Get Smart, Ασκήσεις Ηρεμίας, Κάθε Φορά Πρώτη Φορά). «Είναι οι ταινίες που μου αρέσουν. Με συναρπάζουν οι δεύτερες ευκαιρίες στις ταινίες και πώς κάποιοι ήρωες μεταμφιέζονται σε κάτι άλλο για να τα καταφέρουν. Και φυσικά έρχεται η στιγμή που ο ήρωας θα έρθει αντιμέτωπος με την αποκάλυψη του ψέμματός του και ενώ οι θεατές ξέρουν ότι πλησιάζει αυτή η στιγμή την περιμένουν πάντα με αγωνία. Η Μάγια είναι ο καθένας μας. Όλοι έχουμε όνειρα και πολλά δεν τα πετυχαίνουμε ποτέ. Εκείνη έκανε κάποιες επιλογές και έχει μετανιώσει για πολλά. Αναρωτιέται πόσο καλύτερα θα ήταν όλα αν είχε κάνει άλλες επιλογές», σχολιάζει ο σκηνοθέτης.

Η επιλογή του καστ

Η Γκόλντσμιθ Τόμας φανταζόταν εξ’αρχής την Τζένιφερ Λόπεζ στον ρόλο της Μάγια. Εκείνη με τη σειρά της είχε επίσης κάποιον στο μυαλό της για τον ρόλο του Τρέι, του προπονητή baseball που είναι ερωτευμένος με τη Μάγια, ο οποίος δεν είναι άλλος από τον Μάιλο Βεντιμίλια. «Το πρόσωπό του μου ερχόταν στο μυαλό κάθε φορά που σκεφτόμουν κάποιον για τον Τρέι. Είναι σε μια πολύ δημιουργική φάση της ζωής του αλλά βρήκε χρόνο να διαβάσει το σενάριο και μιλήσαμε λέγοντας πως θέλαμε πολύ να συνεργαστούμε. Είναι ένας πολύ γλυκός άνθρωπος και νιώθω ελέυθερη δίπλα του», σχολιάζει η Τζένιφερ Λόπεζ.

Εκτός από τον Βεντιμίλια, η Λόπεζ ήταν εξίσου σίγουρη για το ποια θα έπρεπε να παίξει την «κολλητή» της Μάγια, η οποία ήταν η δίκη της κολλητή φίλη Λία Ρέμινι. Η επιλογή αυτή ταίριαξε και στον σκηνοθέτη: «Αυτές οι δύο μαζί είναι απίστευτες. Ήταν τόσο φυσική επιλογή. Η Λία είναι φανταστική. Σπρώχνει συνέχεια τη Λόπεζ στα όριά της». Για τη Ρέμινι η ταινία είναι μια ωδή στη γυναικεία αλληλεγγύη και στη συμπαράσταση που προσφέρει η μία γυναίκα στην άλλη σε κάθε δύσκολη στιγμή της ζωής τους. Πάντα βέβαια υπάρχουν και οι εξαιρέσεις, όπως η Χίλντι, η συνάδελφος της Μάγια που την αντιμετωπίζει σαν απειλή, και η Ζόε, η κόρη του CEO, που την ενσαρκώνει η Βανέσα Χάτζενς (Spring Breakers). «Η Ζόε δεν είναι η μεγαλύτερη φαν της Μάγια. Είναι μια άλλη γυναίκα και η άλλη γυναίκα είναι απειλή», σχολιάζει η Χάτζενς.

Με φόντο τη Νέα Υόρκη

Η Μάγια Βάργκας είναι ένα κορίτσι που γεννήθηκε και μεγάλωσε στο Κουίνς και σήμερα ζει απογοητευμένη καθώς έχει φτάσει σε ένα τέλμα στη ζωή της. Τότε είναι που αποφασίζει να περάσει τη γέφυρα και να γίνει η Μάγια του Μανχάταν. Αυτή η αλλαγή είναι γνωστή στη Τζένιφερ Λόπεζ αφού και η ίδια μεγάλωσε στο Μπρονξ. «Θυμάμαι όταν είχαν αρχίσει να ασχολούμαι με τον χορό, έπαιρνα το τρένο και πήγαινα στη Νέα Υόρκη. Ήταν ένας άλλος πλανήτης. Σε αλλάζει. Όταν φτάνεις εκεί λες “Ok. Τα κατάφερα.”», σχολιάζει η Λόπεζ.

Η ταινία γυρίστηκε εξ’ολοκλήρου στη Νέα Υόρκη. «Ήθελα πάντα να γυρίσω κάτι στη Νέα Υόρκη, ειδικά κατά τη διάρκεια των γιορτών. Πήγαμε από το Hyde Park μέχρι το Πλανητάριο, στη γέφυρα του Μπρούκλιν, στο Κουίνς και στο Long Island», λέει ο Σίγκαλ. «Πολλά από τα μέρη ήταν δημόσιοι χώροι. Δεν μπορείς να κλείσεις το High Line και το Central Park. Όσο εμείς προσπαθούσαμε να καταφέρουμε τα πλάνα μας, 400.000 τουρίστες προσπαθούσαν να φωτογραφίσουν τη Τζένιφερ Λόπεζ οπότε έπρεπε να είμαστε γρήγοροι», προσθέτει.

Ένα ακόμα σημαντικό κομμάτι για την αισθητική της ταινίας είναι φυσικά τα ρούχα. Αυτό είναι το πρώτο στοιχείο που αλλάζει όταν η Μάγια μετακομίζει στη Λεωφόρο Μάντισον, γι’αυτό και η παραγωγή χρειαζόταν κάποιον που θα μπορούσε να ανταποκριθεί στην πρόκληση. Ο ιδανικός άνθρωπος ήταν φυσικά η ενδυματολόγος Πατρίτσια Φίλντς, υποψήφια για Όσκαρ και BAFTA για το «Ο Διάβολος φοράει Prada» και φυσικά ενδυματολόγος του «Sex and the City». «Η Μάγια γίνεται ένα σικ κορίτσι όταν πηγαίνει στο Μανχάταν, φοράει μεταξωτά και απαλά υφάσματα αλλά χωρίς να ξεχνάει την αρχή της. Για εμένα έχει να κάνει με το mix. Ένα σύνολο ίδιο από την κορυφή ως τα νύχια είναι βαρετό», αναφέρει η Φίλντς.

Στοιχεία για την ταινία:

Σκηνοθεσία Πίτερ Σίγκαλ
Σενάριο Τζάστιν Ζάκαμ, Ιλέιν Γκόλντσμιθ- Τόμας
Παραγωγή Τζένιφερ Λόπεζ, Τζάστιν Ζάκαμ,

Ιλέιν Γκόλντσμιθ- Τόμας

Ηθοποιοί Τζένιφερ Λόπεζ, Βανέσα Χάτζενς, Μίλο Βεντιμίλια, Τριτ Γουίλιαμς
Φωτογραφία Ουλάι Στάιγκερ
Μοντάζ Τζέισον Γκούρσον
Διεύθυνση Παραγωγής Ρίτσαρντ Χούβερ
Μουσική Μάικλ Άντριους
Διάρκεια 103’
Διανομή ΟDEON, AUDIO VISUAL
Είδος Κομεντί