ΤΟ ΚΑΛΕΣΜΑ: 2

 

Μετά την ανταπόκριση στο πρώτο Κάλεσμα και την επιθυμία των συμμετεχόντων για συνέχιση αυτού, ο Νικόλας Ανδρουλάκης παραθέτει την εξελιγμένη επανάληψη του πρώτου masterclass, δίνοντας, παράλληλα, τη δυνατότητα συμμετοχής και σε όσους δεν κατάφεραν να το παρακολουθήσουν. Με ορίζοντα την επιλογή ερμηνευτών αλλά και δημιουργικής ομάδας που θα απαρτίσουν το χειμερινό εργαστήριο γέννησης και εξέλιξης του επόμενου έργου του, ως και την παρουσίασή του στο κοινό, την άνοιξη του 2020 στο Σύγχρονο Θέατρο.

 

Ένα ανοιχτό masterclass διαρκείας έξι ωρών στη διάρκεια του οποίου ο Νικόλας Ανδρουλάκης θα παρουσιάσει τα εργαλεία της ολιστικής μεθόδου, συγγραφικά, δραματουργικά, σκηνοθετικά κι ερμηνευτικά -όπως την αναπτύσσει τα τελευταία χρόνια με την καλλιτεχνική του ομάδα.

 

Σάββατο 21 Δεκεμβρίου, στο Σύγχρονο Θέατρο.

 

Το Κάλεσμα είναι ανοιχτό τόσο σε επαγγελματίες και σπουδαστές ηθοποιούς, χορευτές, μουσικούς, συγγραφείς, θεατρολόγους και εικαστικούς, που επιδιώκουν να διευρύνουν τους ορίζοντες της εμπειρίας τους και να εξοικειωθούν με τον τρόπο δουλειάς του δημιουργού καθώς και σε ερασιτέχνες που επιθυμούν να εξερευνήσουν για πρώτη φορά τη μεγιστοποίηση των δυνατοτήτων των εκφραστικών τους μέσων. Τόσο εντός όσο και εκτός σκηνής. Όλες οι γνώσεις και οι δεξιότητες των συμμετεχόντων θα αξιοποιηθούν στην πράξη. Πάσης φύσεως σπουδή, καλλιτεχνική ή επιστημονική, καθώς και κάθε δεξιότητα είναι γόνιμες αφετηρίες της ολιστικής μεθόδου για τη οικοδόμηση μίας παράστασης στο Θέατρο της Πραγματικότητας.

 

Με αναφορές σε πληθώρα καλλιτεχνικών ρευμάτων και μεθόδων, έμφαση στη συνδιαμόρφωση της δραματουργίας από τους συντελεστές μίας παράστασης, έμπνευση από το ψυχόδραμα, τη θεατροθεραπεία και το θέατρο της επινόησης και βασικό γνώμονα την απενοχοποίηση της λειτουργίας του καλλιτέχνη ως όργανο σπουδής του σώματος, της συμπεριφορικής και του συλλογικού ασυνείδητου των ανθρώπων και του σύμπαντος πληροφοριών που μας περιβάλλουν σε κάθε πιθανή συνθήκη. Με σκοπό -πρωτίστως- τη συγκίνηση του ίδιου του καλλιτέχνη. Με απαρχή την πηγαία ανάγκη για παιχνίδι. Όπως όταν ήμασταν παιδιά –με Ντουέντε.

 

Σάββατο 21 Δεκεμβρίου,

10:00 – 16:00,

στο  ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΘΕΑΤΡΟ,

Ευμολπιδών 45, Στάση Μετρό Κεραμεικός

 

Συμβολικό κόστος

συμμετοχής: 10 ευρώ.

 

Δηλώσεις συμμετοχής στο [email protected] ως τις 20 Δεκεμβρίου.

Η αποστολή βιογραφικού είναι προαιρετική.

 

* Οι συμμετέχοντες καλούνται να έχουν μαζί τους ένα βιβλίο της επιλογής τους. Αυτό μπορεί να είναι θεατρικό έργο, ποιητική συλλογή, πεζογραφία ή ένα σύγγραμμα οποιασδήποτε θεματικής επιθυμούν.

 

** Οι συμμετέχοντες είναι απαραίτητο να έχουν μαζί τους νερό, ένα σημειωματάριο και να φορούν άνετα ρούχα και αθλητικά παπούτσια. 

 

 

 

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ

 

Ο Νικόλας Ανδρουλάκης είναι συγγραφέας, ηθοποιός και σκηνοθέτης. Έχει σπουδάσει στο Πανεπιστήμιο Πειραιά και στη Δραματική Σχολή Αθηνών «Γ. Θεοδοσιάδης», με δασκάλους τους σκηνοθέτες Νικαίτη Κοντούρη, Πέτρο Ζούλια,  Νίκο Καραγέωργο και τη χορογράφο Λία Τσολάκη. Έχει συμμετάσχει, μεταξύ άλλων, σε θεατρικά εργαστήρια των Θωμά Μοσχόπουλου, Κώστα Γάκη και Δημήτρη Λάλου. Συμμετείχε στο 1ο Θερινό Μαντείο του ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Ιωαννίνων με δασκάλους τους Μιχαήλ Μαρμαρινό, Νίκο Καραθάνο, Σίμο Κακάλα και υπεύθυνη σπουδών την Δρ. Δηώ Καγγελάρη. Είναι μέλος του Studio Συγγραφής Θεατρικού Έργου του Εθνικού Θεάτρου. Σε νεαρή ηλικία έχει υπάρξει debating, duet acting & impromptu speaking coach στο Ελληνοαμερικανικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα και συνδιοργανωτής του πρώτου Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ρητορικής Τέχνης (WDSC) στην Ελλάδα. Έχει εργαστεί ως συντάκτης σε εφημερίδες και περιοδικά καθώς και ως ραδιοφωνικός παραγωγός και voice actor. Έχει σκηνοθετήσει μουσικά βίντεο για νέους καλλιτέχνες κι έχει γράψει και σκηνοθετήσει τρεις ταινίες μικρού μήκους, με το In Case I Dont Die (2015) να πυροδοτεί ένα πανευρωπαϊκό κύμα διαλόγου για μια πιο προοδευτική Ευρώπη των πολιτών.

Ως ηθοποιός, δραματουργός και σκηνοθέτης, από το 2014 μέχρι σήμερα, έχει συνεργαστεί με την Πειραματική Σκηνή -1 του Εθνικού Θεάτρου, το Δημοτικό Θέατρο Πειραιά, το Σύγχρονο Θέατρο, το Bios και τα θέατρα Επί Κολωνώ, Tempus Verum – Εν Αθήναις, Faust, Cartel, Act, Ακαδημία Πλάτωνος, το live stage Kitty Cat και τους πολυχώρους Noel και Σημείον. Έκανε το συγγραφικό και σκηνοθετικό του ντεμπούτο στο θέατρο με Το Μπάμ, νικήτρια παράσταση του Scratch Theatre Festival 2014. Ακλούθησαν το δεύτερο θεατρικό του έργο, Μεσαίες Προσδοκίες, το μουσικό – θεατρικό show, Μαθήματα Ανατομίας, η διαδραστική performance Δείπνο με τον Σατανά και η μεταγραφή του έργου Μ.Α.Ι.Ρ.Ο.Υ.Λ.Α. της Λένας Κιτσοπούλου, σε τρία δραματουργικά και σκηνοθετικά σχεδιάσματα, με κορύφωση μία μαραθώνια παράσταση 12 ωρών, τον Μάιο του 2019 στο Bios. Το πρώτο του αγγλόφωνο θεατρικό έργο, Too  Young To Die, έκανε πρεμιέρα, σε δική του σκηνοθεσία, στο Symposium Festival του Rose Bruford College, στο Λονδίνο, τον Απρίλιο του 2018. Έχει συμμετάσχει σε θεατρικό αναλόγιο, στη Σκηνή «Νίκος Κούρκουλος» του Εθνικού Θεάτρου, με το έργο του Ο Νάνος (2018). Το έργο Κύριος και Κυρία Λοτ της Αντιγόνης Σταυροπούλου –προϊόν του Studio Συγγραφής του Εθνικού Θεάτρου, ανέβηκε στην Αθήνα, τον Πειραιά και την Πάτρα, σε δική του δραματουργική επεξεργασία και σκηνοθεσία, τη θεατρική περίοδο 2018-2019.

Η παράσταση Κούκλες -μία δραματουργική και σκηνοθετική μελέτη στο Κουκλόσπιτο του Χένρικ Ίψεν, με ensemble δέκα ηθοποιών, έκανε πρεμιέρα στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά, τον Ιανουάριο του 2019. Το δεύτερο σχεδίασμα της παράστασης έκανε πρεμιέρα τον Σεπτέμβριο του 2019. Το τρίτο σχεδίασμα της παράστασης παρουσιάστηκε στο Σύγχρονο Θέατρο, τον Δεκέμβριο του 2019. Τα τελευταία έτη δημιούργησε και εξελίσσει τη δραματουργική και ερμηνευτική μεθοδολογία του Θεάτρου της Πραγματικότητας. Από τον Ιούνιο του 2018 ηγείται της νεοσύστατης καλλιτεχνικής ομάδας Ντουέντε.